TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sisådärja!!

Publicerad 2010-07-08 11:13:28 i Allmänt,

Då har jag förankrat hos världens bästa chef att jag kan påbörja min semester redan imorgon!!

Detta trots att mina två kollegor som också jobbar denna vecka slutar tidigare på dagarna,  så sista timmen blir obemannad på vår avdelning imorgon.
Som tur är har vi bara telefontid på förmiddagar och måndageftermiddager så där var inga probs.

Men hur stor chans är det att vi får besök en fredag eftermiddag när det dessutom är Power Meet och strålande väder?

(Bild lånad från VLT)

Skulle någon irra sej in hos oss finns chiefen här även om hon har fullt upp med gymnasieintagningen.
Ja, naturligtvis kom det ett besök just nu men det var inte till oss visade det sej...

Nå, nu känns det så lätt att jobba de sista skälvande timmarna innan fyra-fem veckors ledighet inträder.
Imorgon kan jag SOVA!! :o)

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-07-08 15:22:14

Ja, det var bra bilder på den bilen...välutrustad får man säga...ölhållare och allt :P

Postat av: anne

Publicerad 2010-07-08 21:08:52

Så äntligen är det dags! Du behöver detta!!! :)

Postat av: Mia

Publicerad 2010-07-08 23:25:56

Vad skönt att du nått fram till dina "njutarveckor",dem vi alla så väl både behöver och längtar efter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela