TyraTok

Livet är ett äventyr!

Snabbförkylning...

Publicerad 2010-07-07 22:20:12 i Allmänt,

... det var vad det var. 
Är lite täppt och inte helt på topp men tydligen rann det mesta ur kranen inatt.

Haft en rätt slö dag på jobbet, blev ensam kvar sista timmen och det var inte kul att inte ha någon att prata med. 
Ja, jag kunde ju gått neråt i korridoren men dom är rätt upptagna där nere,  så jag blev så glad när dotter D ringde och ville prata sej igenom hemresan med bussen från jobbet, haha.

När jag kom hem var lägenheten städad och fin,  förutom mina kläder som hänger över stolar sen jag hade tvättstugan sist.
Får väl slänga in dem i garderoben så det ser skapligt ut när lillebror ska vara här över helgen.
Fast det gjorde jag inte ikväll utan la mej och sov i soffan, skönt!
Mannen har varit på Johannisberg och hjälpt Ö med tältresande inför marknaden på Power Meet och nu sitter vi bara här och pustar men jag klagar inte på värmen, måtte den fortsätta under min semester.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-07-08 11:32:51

Jag klagar mer på att jag inte ens fått åka en sväng och bada trots värmen för det hinns inte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela