TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hej och hå!

Publicerad 2010-06-10 11:21:56 i Allmänt,

Denna vecka har jag gjort så mycket fel på jobbet så jag börjar fundera vad det är med mej!
Inte sådana fel som drabbar barn och elever men fel som gör att jag bara får en massa extrajobb... suck och belägg.



Tror jag behöver semester... hoppas jag kan vila upp mej fem dagar i midsommar innan den stora femveckorsledigheten startar 12 juli!

Men i väntan på det får man snart i alla fall koppla av hjärna på lunchen... behöver inte tänka så mycket när jag äter soppa och letar efter leggings... hoppas jag.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-06-10 23:03:19

Dags att varva ner när det börjar konstra på det där viset!



Ta hand om dig!



Vi börjar semestern samtidigt. :)

Postat av: Mia

Publicerad 2010-06-11 18:50:07

Ibland blir allt hopplöst fel... Det bästa med sådana tillstånd är att då kan allt endast bli bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela