TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hink och spade...

Publicerad 2010-06-15 09:58:49 i Allmänt,

...ska jag ha med mej till en kurs jag ska gå på ikväll!

Mannen skrattade när jag ringde hem och bad honom leta fram vårt lilla trädgårds-kit som brukar ligga i audin, bra att ha när man ska plantera på gravarna.
Ska du leka med hink och spade ikväll, hahahahah, fick man i luren.

Men han vet ju inte vad jag ska göra... tror mitt fågelbad i betong kommer att bli så vackert och att alla fåglar i stugan kommer att älska att plaska runt i det.
Kanske grodorna och kommer att simma lite, annars får jag ha det som fotbad.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-15 10:17:21

Tsss, han är bara avundsjuk för att inte han får vara med och leka.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-06-15 14:47:14

Vad bra att Du ska gå kurs....då visar Du sen för vi tänkte prova utan kurs ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela