TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag glömde säga...

Publicerad 2010-06-14 22:32:40 i Allmänt,

... det kändes väldigt konstigt att komma till stugan utan att ha hundarna med.
Deras vilda glädje när dom hoppade ur bilen och rusade runt som tossingar på tomten...  det saknar jag... och Tequila fåtölj stod tom.
Tur vi var så många så man inte hann tänka så mycket på det.

Något jag inte kommer att sakna är tvättstugan den dagen jag får råd att köpa en tvättmaskin men nu är det gjort för 14 dagar framåt i alla fall.
Fick en massa tärningspärlor med posten idag så nu ska här tillverkas!
Har varit svårt att få tag i dem men nu har jag hittat ett bra ställe på nätet äntligen.

För övrigt var jag så lat idag att vi åkte direkt till Donken efter att jag hade cyklat hem och intog två Big Mac-må till priset av ett, måste ju utnyttja Restaurangchansen innan allt går ut i datum. ;o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-15 08:26:00

Hundglädje är verklig glädje det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela