TyraTok

Livet är ett äventyr!

Längtar redan till stugan...

Publicerad 2010-06-22 21:47:54 i Allmänt,



... är det inte vackert så säg!!
Nu är det ca 100 meter ner till bryggan men vi är i alla fall nära sjön, ser den skymta mellan träden.



Bävrarna verkar bo kvar tvärs över viken...



... och våra båtar är också kvar!
Dags att plumsa den gula i  sjön,  den gamla träekan får nog ligga kvar.



Klart och fint vatten är det i sjön dessutom.

Men innan jag åker dit så måste jag göra en massa grejer...




Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-06-23 05:57:25

Bättre än så där blir det inte på semestern. Svensk sommar när den är som bäst. Du har mycket att se fram emot, hoppas det fina vädret håller i sig nu ett tag.

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-23 12:17:03

Träekan såg ut som om den legat ett tag.

Postat av: anne

Publicerad 2010-06-23 19:26:33

Var någonstans har ni stugan? Utanför Borlänge? Hur lång tid tar det att köra upp?



Jag tycker det är så häftigt att ni är så goda vänner med ditt ex, det är inte ofta man hör det.



Hoppas också att det bir lugnt med dotter din (jag antar att kvällssamtalet rörde henne) och att hon mår bra.

Postat av: Paula

Publicerad 2010-06-24 19:06:11

100 meter till sjön kan man väl stå ut med? "Ler", är det sandbotten där ni badar?

Jaså damen ska minsann köpa lägenhet??? Att hosta upp 10.000 för en hyreslägenhet är väl inte så kul, men jag kan tala om att när Hasse o jag flyttade ihop 1994 så betalade vi dryga 9.000 för en sexrummare! Inte för att vi var miljonärer utan för att det var den enda lediga lägenheten och vi ville flytta ihop på studs, haha

Önskar dig och resten av gänget en trevlig midsommar med sill, snaps och jordgubbar i långa banor

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela