TyraTok

Livet är ett äventyr!

Snabb sammanfattning...

Publicerad 2010-06-20 22:09:41 i Allmänt,

... av min helg!



Sittandes i hammocken med ett glas vitt och mobilen, i väntan på att maten ska bli klar!



Taket passade perfa och korvarna var supergoda, djävulskorvar och så en sort med fetaost och oliver i.



Rabarberslöjden, som kollega B:s man uttryckte det blev också jättefin, passade perfekt i rabatten vid ljuslyktan.

Vad tror ni detta är då?



Jo, elden genom mitt vinglas... broder och jag satt uppe hela natten och pratade vid brasan.



Här kommer han med ett lass ved.
Observera att jag spar på det mesta... fundrar på vad jag ska hitta på med den lampskärmen vars tyg hade blivit fuktskadat i husvagnen under vintern.

*****

Innan vi åkte till stugan hälsade vi på i byhåla, var ett tag sedan jag träffade A och C och deras charmhund Texas.


Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-06-21 07:09:34

Hammok vid grillen måste ju vara helt rätt. Dessutom bra att ha bänkar runt om ifall vinden ligger på, då kan man flytta sig.



Roligt att Du kan prata länge med broder, man ska vårda sina släktingar.

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-21 09:23:49

Men du menar alltså att ni kan sitta ute utan att bli uppätna av mygg? Lycko dig!

Postat av: åsa

Publicerad 2010-06-21 20:21:19

Gjorde elden att ni slapp bli uppätna av mygg?

Mysigt verkar ni haft i alla fall och vilken fin hund, det måste vara en Saluki...eller?

Ha dé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela