TyraTok

Livet är ett äventyr!

Summa sumarum...

Publicerad 2010-06-02 13:23:00 i Allmänt,

... efter att ha betalt alla räkningar har vi en väldigt fattig månad framför oss.

Men... man är ju van så det går alltid att hanka sej fram och genomlida den... får sätta lite rulle med smyckestillverkningen.
Med facit i hand skulle man inte varit i tax-freen på båten men å andra sidan hade jag roligt och fick med mej roliga saker hem.

Lunchen tillbringades i Telia-butiken med mannen som cyklat ner med sin telefon.
Den vill inte bli laddad och kameran tar helt plötsligt bara suddiga bilder,  ja alla bilder blir suddiga hur man än ställer in den och hur nykter man än är.
Jag var in igår och fick höra att det är garantitid kvar så det var bara att lämna in, skönt att man slapp en kostnad där.
Vi hann även sitta ett tag i solen och titta på de utklädda blivande studenterna som härjar omkring i hela staden,  så kul att se!

Nu sitter jag åter på kontoret med min Allévo-soppa och funderar på hur tidigt jag ska ta mej härifrån... arbetsmoral?
Nope, inte idag!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-02 14:15:21

Studenter är kul att titta på.

Postat av: Maggan

Publicerad 2010-06-02 16:09:32

Idag åt även jag en Allévo-soppa, nöd och tvungen då tiden till mitt besök skulle komma blev så snäv. När jag drar runt med hunden ute så har tiden en förmåga att gå väldigt snabbt.Jag träffar så många som vill prata och plötsligt får jag väldigt brått hem.

Jag tror att även vår månad kommer att bli lite snål på kontanter. Det är födelsedagar och studenter som ska firas och så har vi handlat lite för mycket prylar inför vår semester i husbilen.

Men frysen är full av mat så det går fint ändå.

Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2010-06-05 13:53:09

Taxfree visst är det kul och värt sitt pris ibland. Vad fann du för kul där? Jag har köpt en del smycken i taxfreen som jag blivit mycket nöjd med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela