TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tji fick jag...

Publicerad 2010-06-06 22:11:11 i Allmänt,

... som kände mej så utvilad och fräsch i morse.

Efter frukost bestående av en tallrik yoghurt fick jag så sablars ont i magen, mådde illa och hade njurstenskänning.
Fick i alla fall i mej en hel del vätska och det blev bättre så jag åkte med mannen till fiskesjön, tog med solstol och en bok för jag kände inte för att fiska.

När jag satt mej ner för att läsa såg jag inte texten, det bara flimrade...  jomen tack så mycket för att man får ett migränanfall just när man slagit sej ner i solen!!
Som tur var hade jag en tablett i pluskan och den värsta huvudvärken kom aldrig igång så jag stod ut några timmar.

Väl hemma fixade mannen mat och sen har jag inte gjort ett skapandes nyttigt dugg... bara slöat framför datorn i soffan.
Mannen stack tillbaks till sjön,  lovade att komma hem om jag blev sämre men nu är det rätt OK men jag som skulle pärla har ingen energi alls.
Är det inte typiskt när man är ledig!?
Och på TV:n är det bara skit en söndagkväll... kanske ska titta på Himmel blå-DVD:n tills jag somnar... eller ta ett bad... eller bara sova... nu blev det tuffa val. :o)

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-06-07 06:47:29

Jag tycker så synd om alla som har migrän. Det är så oberäkneligt och slår till bara så där. Måste vara svårt att planera aktiviteter om man har anfall ofta.



Hoppas Du fick en trevlig kväll i alla fall och slapp det värsta.

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-07 08:50:00

Migrän är verkligen inget att ha. Jag har sagt det förut men det tål att upprepas. Ett elände är det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela