TyraTok

Livet är ett äventyr!

Träningsvärk...

Publicerad 2010-06-18 07:45:42 i Allmänt,

... har jag idag, både i magmusklerna efter skrattattacker på jobbet igår och i rumpan och benen efter allt cyklande igår.
Efter AW:n så beslöt vi oss några stycken för att åka hem till kollega B för att prata vidare och ta ett glas vin för vi blev stående utanför och kom aldrig iväg åt våra diverse håll.
Dessutom var klockan bara barnet så vi styrde kosan mot kollega B som bor så fint i en gammal skola jag en gång i tiden gick i.

Halvvägs dit bestämde kollega M att hemma hos henne var det helt tomt så vi skulle åka dit istället och det gjorde vi... fast det var många fler backar upp till det huset.
Men hon hade en väldigt fin katt och jättefin altan så det var värt cyklandet! :o)



Här står kollegorna utanför det inglasade uterummet...  min dröm... får flytta hem till M helt enkelt!



Här hänger den enorma Gusto i korgstolen och kollar in oss svettiga tanter som helt plötsligt kom hemflåsande till hans hem.

En trevlig kväll blev det men jisses vad långt det var att cykla hem vid 22.30-tiden... eller långt... ja i mina ögon mätt i alla fall, men hem kom jag och somnade som en stock gjorde jag.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-06-18 12:14:37

Härligt att umgås med trevliga jobbarkompisar, med ett glas rött eller 2. ha en trevlig helg. Kram Madde

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-18 13:35:15

Det låter som trevligt. Skön kattposé!

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-06-19 07:08:29

Men vi´lken festlig kattbild! Vilken liten linslus! Och damer verkar ha haft en skön tur.

Postat av: Mia

Publicerad 2010-06-22 22:52:47

Du förenade nöje med motion... kanon... vilka kattögon som iakttog er. Skulle vara kul att veta vad kissen "tänkte"...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela