TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vilket väder!

Publicerad 2010-06-06 10:41:35 i Allmänt,

Kunde inte knipa ihop ögonen och somna om när jag väl vaknat till liv, för i glipan mellan gardinerna såg jag att himlen var knallblå.

Vilken tur för för dem som vill fira sitt fädernesland idag. 
Här vajar ju min nyinköpta finska lilla flagga på balkongen,  mannens norska flagga var så sliten så den fick inte följa med till sta´n när vi flyttade.
Så något ordnat firande blir det inte men ut måste man ju när solen strålar så gott.



Igår somnade jag halv tolv, var helt slut fast jag inte gjort något speciellt tycker jag men idag känner jag mej pigg och utsövd.
Testade ett nytt recept på hårt bröd igår och det blev väl inte sådär jättelyckat men nu vet jag till nästa gång hur det ska göras.
När jag nu får ett sådant energiryck igen! :o)

Nähäpp, lite mer kaffe, dusch och frulle så är man fit for fight, vad man nu än ska hitta på.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-06-06 12:02:26

Det enda jag vet om vad som ska göras idag är att det måste köpas smör.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela