TyraTok

Livet är ett äventyr!

Denna lördag...

Publicerad 2010-03-13 13:22:18 i Allmänt,

... roar jag mej i tvättstugan, tjoflöjt!

Vaknade kvart i åtta, skapligt pigg förutom lite huvudvärk... antagligen för att jag blandade rödtjut och whiskey igår så jag får skylla mej själv.
Den försvann med hjälp av alvedon och kaffe, så det var ingen större fara.

Nu ska jag hämta sista lasset, sen vette 17 vad man ska hitta på denna lediga dag... lutar åt att sova lite middag för det blev rätt sent igår, vi åt och pratade till ett på natten!
Och kul vare! :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-13 17:22:18

Tvättstugan livar alltid upp.

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-03-13 17:36:06

Tvättstuga, det var längesen man var ner i en sån. Ha en underbar solig helg.

Det verka ha varit en trevlig kväll igår. Kram Madde

Postat av: anne

Publicerad 2010-03-13 19:08:10

Rödvin & whisky? rysning



Ska du inte se på Mello ikväll då? :)



Heja på Anna från Nyköping!?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela