TyraTok

Livet är ett äventyr!

Envis huvudvärk...

Publicerad 2010-03-26 15:32:22 i Allmänt,

... har det varit idag... men nu har jag köpt liniment av "vår" massör och smort nacke och axlar samt ätit både Ibutemin och Alvedon så nu får vi se.
Anlände arbetet endast en halvtimme sen och som tur är har det varit lugnt.

Om en timme ska jag på synundersökning för jag tycker inte mina terminalglasögon funkar så bra längre, får se vad optikern tycker.
Sist jag var där ifrågasatte hon hur jag kunde pendla på en mörk väg när jag inte ser något i mörker,  och jag sa att det är bara att följa den vita markeringen hem och eventuellt röda baklysen om det ligger en bil framför.

Nu går jag ju mest och här lyser gatlyktorna upp min väg om jag ramlar hem sent.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-03-26 19:40:12

Dåligt mörkerseende? Läskigt!!! Mitt är inget vidare heller...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela