TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jahaja...

Publicerad 2010-03-02 09:42:59 i Allmänt,

... det blev en kall tisdagmorgon, ingen promenad för min del fast jag tänkt det eftersom det idag är lugnt på kvinnobesvärsfronten.

Men minus tio satans grader lockade inte till promenad!
Nu ser jag att solen är framme, så kanske letar jag mej ut på lunchen... vi får se.
Fast det jag måste jag nog när jag tänker,  efter för jag fick inte med mej någon matlåda.
Trodde kålpuddingen skulle räcka idag med men där hade mannen varit framme och ätit det mesta.

I mobilens display visades ett okänt nummer och jag svarade lite menlöst hallå... är skeptiskt nu när säljare tillochmed ringer på mobilnummer.
Men det var från förvaltaren av min bostad, dom undrade om jag fått nya innerdörrar!?
Va!?
Skulle jag...?  Skulle vara skönt att få lite nytt för det är hål i en av sovrumsdörrarna och innerdörren är skev som fasen, vi har fått klistra dit lister så den inte ska stå och slå när någon går i porten.

Får se vad som händer med det.

Nu väntar jag på kaffe och hårdmacka!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-02 10:57:22

Det skulle kunna räcka med vinter nu, faktiskt.

Postat av: anne

Publicerad 2010-03-02 13:45:13

Jag sklle inte ha något emot om någon ringde och erbjöd oss nya ytterdörrar.



Fast sånt brukar inte hända när man bor i eget hus...

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-03-02 14:33:59

Det var väl en glad överraskning på morgonen på väg till jobbet. Kram Madde

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-02 20:44:54

Alltid kul med nytt i hemmet och hos dig verkar det finnas stort behov!

Postat av: TT

Publicerad 2010-03-02 21:39:31

Ja, hyr man får man kanske standard som man inte är nöjd med och får pålagt på hyran om man vill ha renoverat. Äger man får man göra lite som man vill coh så förstås betala sin renovering men får kanske igen det i vinst... jag föredrar ägandet och ska göra så inom nåt år eller två när sonen flyttar ur min bostadsrätt så den kan säljas.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela