TyraTok

Livet är ett äventyr!

Migrän...

Publicerad 2010-03-03 22:06:16 i Allmänt,

... den satans maran som förföljer valde att slå till idag.

Precis efter lunch när jag och kollega I hade varit ute en sväng i solen började jag tok-gäspa, kunde inte sluta... sedan kom en dov huvudvärk och jag väntade på att synfältet skulle krympa,  men det momentet kom inte!?
Fast jag vart seg som sirap och insåg att det var lika bra att åka hem och lägga sej.
Slocknade som en klubbad oxe i soffan och sov i tre timmar, sedan kändes det rätt OK.
Konstigt att anfallet inte bröt ut helt... men jag motade Olle i grind med tablett i tid kanske.

Jaja, katten höll sej bakom soffan hela kvällen men nu är hon uppe på ryggstödet efter att ha fått sin kardning, ett moment hon älskar.
Öppnade en liten burk mat för att hon skulle äta men det var inte mer än en tesked hon slaskade i sej... väldig petig.
Vill inte ha ost

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-04 07:56:13

Katter gör som katter vill, det har jag insett mer och mer det här året.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela