TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mör blir man...

Publicerad 2010-03-06 22:59:53 i Allmänt,

... av att vara ute i naturen och solen och sedan äta goda älfärsbiffar med gräddsås.
Av denna behandling somnade ja i soffan två timmar, aldrig sover man så skönt som i soffan. :o)

Har fått mej en Black Grouse som mannen fick av vänner från byhåla i efterskott, den satt fint!!
Måste säga att den är så mycket godare än Famous Grouse.



Så här rörigt har vi alltså på köksbordet... i alla fall när jag river runt på morgonen för att få med mej allt jag behöver för piffning inför AW. :o)

Nu är det väl bäst att krypa ner i kojen så man orkar med en dag ute i snön i stugan. kan tänka mej att det blir mycket skottande.

Kommentarer

Postat av: TT

Publicerad 2010-03-06 23:00:27

Älfärsbiffar är allts gjorda av älgfärs!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-07 07:58:30

Frisk luft är tröttande, synnerligen tröttande.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-03-07 17:33:02

Ska bli spännande att höra hur det såg ut vid Er lilla oas....hur det såg ut hos oss har jag försökt berätta med ord...bilder kommer i morgon ;) Hela kroppen är full med träningsvärk...dags att börja träna lite inser jag!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela