TyraTok

Livet är ett äventyr!

Myser i mörkret...

Publicerad 2010-03-27 23:44:31 i Allmänt,

... gör jag men stackars mannen  har åkt till Arlanda för att hämta kompisen Ö.

Gratisbild på Ljus

Jag ska erkänna att jag fuskade lite... stängde inte av TV:n eller datorn men för övrigt var det mörkt och alla lyktor jag äger är tända... så mysigt och jag förstärker det hela med ett glas rött... eller två.

Hämtade ut min gratistårta från ICA Maxi Hälla, sånt man får när man flyttar till Västerås,  och lagade några gratänger med köttfärs/vegetarisk färs och barnen åt.
Lille Max höll igång... han är så söt den grabben så det är inte klokt!!
Ja, det är hans mamma också, så fast det tyvärr tagit slut mellan sonen och henne ska jag hålla kontakten med dem.
Det är ju inte vi som gjort slut! ;o)
Fick en fin bok av dem som jag klämt på några gånger så nu ska det mixas smoothies här så det står härliga till och vikten rasar!!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-03-28 09:57:09

Inte bara lampor släcktes hos oss utan även jag slocknade så rart i soffan...

Postat av: Densa

Publicerad 2010-03-30 21:15:11

Vilken fiiin bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela