TyraTok

Livet är ett äventyr!

Skype...

Publicerad 2010-03-29 23:00:14 i Allmänt,

... har installerats på mannens lilla lap för att dotter i Bodö vill kunna ringa och ikväll ringde hon, vilket gav mej ett gott skratt.
Hon lät som Kalle Anka, hahaha, och hon hörde knappt mannen fast han satt med lapen mitt framför plytet.

Då installerade vi det i min dator nu och testade att ringa varann och då lät jag förstås som Ankan men mannen hördes fortfarande inte, och inte syntes han heller.
Det som inte syns finns inte, eller...  lever jag med osynliga mannen kanske?

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-30 07:50:36

Ibland får man ringa om några gånger men annars är jag imponerad av Skype. Här har det Skypats både till Australien och Argentina utan problem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela