TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tågordningen blev...

Publicerad 2010-03-13 20:29:41 i Allmänt,

... först en åktur i det fina vädret och vi började med att kolla in isläget vid fiskesjön.



Ojoj, se så mycket öppet vatten!  
Mannen är så sugen så imorgon kommer han att stå där med flugfiskespöet i högsta hugg, haha.

Sedan tvingade jag med honom in på Vallby friluftsmuseum,  jag ville se om jättegrisen hade sina kultingar ute. Det trodde inte mannen men ser man på, en var ute och rumlade runt med morsgrisen.




Linderöds-svin, stor som hus!

Hästarna hade fått lite nya kompisar i hagen.



Sedan var vi hem till min exmake och fick hysa in takboxen i hans garage för den får inte plats i vår källare i nuläget,  det måste till en storstädning innan dess.  Han hade fått ett större garage till vår stora glädje. :o)

Efter det besöket åkte vi hem och lagade pastagratäng, vräkte i oss varsin stor portion, sedan däckade vi i varsin soffa och jag blev lite chockade när jag började kravla mej tillbaks till verkligheten och såg att det var kolmörkt i hela lägenheten förutom TV:ns ljus.
Vi hade sovit i flera timmar, klockan var över halv åtta... ops!

Inga, så här såg det ut i glasen när vi hade vinprovning.



Av de här småsnuttarna gick man inte i backen.
Fyller nog glaset mer nu och tar lite ostkrokar till...


Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-03-13 22:23:24

Anna och Salem var mina favoriter, men jag har inga problem med Pernilla W:s låt heller, bara det att det är ju inget nytt.



Timoteij ger mig spader däremot....

Postat av: Mia

Publicerad 2010-03-14 05:49:01

Vinprovning har jag kvar i livet. Har länge tänkt att jag vill, men aldrig kommit till skott.

Postat av: Selma

Publicerad 2010-03-14 06:23:51

Va mysigt det låter med den där luren i soffan.

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-03-14 09:18:36

Ha ha... det känns lugnande att få se portionsstorleken i vinprovningen! Jag blev lite orolig en stund där! ;-))

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-03-14 09:20:49

Glömde: Sen måste jag ju fortsätta vara imponerad av Ditt förhållande till exet! Dela garage... bara en sån sak!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela