TyraTok

Livet är ett äventyr!

Alles gut...

Publicerad 2010-05-07 18:47:19 i Allmänt,

... säger brevet från Bröstenheten angående resultat efter min mammografiundersökning.
Skönt, då behöver jag inte oroa mej för det!

Arbetsdagen idag kan jag faktiskt inte kalla arbetsdag... vårt datasystem var stängt hela förmiddagen för uppgradering så då blev det mest prat och fika och lite papperssortering.
Kollade Östersundsposten på nätet för det var reportage från dotter D:s konstskola,  tyvärr var det lite futtigt tycker jag.

Så var det lunch, efter det en kurs som höll på till fikat.
Efter fikat kom gamla trevliga kollegan Linda och skulle shoppa lite fotlänkar, hon köpte fyra stycken och det gråa halsbandet som var på bild i ett tidigare inlägg.
Tack för din shopping Linda, en av mina bästa kunder!

Sedan var klockan plötsligt halv fem och mannen ringde in och förkunnade att han stod utanför så det var bara att pula in cykeln i husbilen så slapp jag cykla hem i blåsten, nice.

En av mina nya kollegor,  rara M var på sitt gamla jobb och hälsa på idag och hon hade på sej det treradiga vita halsbandet jag gjort till henne.
Hennes f d kollegor tyckte det var jättesnyggt, dom hade undrat om det var Snö!!
Där kände jag mej lite stolt... och dom ville dessutom se flera smycken,  nu måste här :o)

Men först ska jag vila i soffan efter maten,  nyfiskad regnbåde i ugn med senapssås.

Kommentarer

Postat av: KnurraLinda

Publicerad 2010-05-07 21:30:10

Tack själv:))

jag älskar ju dina smycken och det är rena julafton när du kommer med lilla lådan till jobbet. Nu är mina vrister jättefina och länkarna kommer att få följa med till USA och visa upp sig också. Halsbandet var ju vansinnigt snyggt på och i diskret färg så det kommer att få sitta på det också.)

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-05-08 09:01:03

Den där fisken är jag verkligen avundsjuk på. Roligt att Du får både beröm och avsättning för Dina smycken. Det måste vara inspirerande att fortsätta då.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-05-08 15:57:08

Kul med så positiv feed-back på smyckena!!!



Kallt och blåsigt i dag också....men idag har inte Vår Herre spelat oss några vedspratt i all fall :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela