TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ett paket...

Publicerad 2010-05-12 00:22:23 i Allmänt,

... kom mannen hem med idag och jag sliter upp som ett barn på julafton som vanligt.



Läcker klocka tyckte jag då!
Mannen hade hjälpt Ö att lasta av gitarrer som hette Gypsy Rose och fått den här skönheten.
Plockade genast ner min gamla klocka som jag köpte när jag var 17 år och hade fått min första lägenhet,  och mannen monterade upp den nya.



Vart det läckert eller! 
Matchar perfekt mina lila grejer i köket!
Dessutom har jag ledljus om jag måste upp mitt i natten och utföra vissa ärenden. :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-05-12 09:17:14

Ovanlig, vad kul med saker som sticker ut lite.

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-05-13 00:07:16

Åh den här skulle jag kunna tänka mig att ha tillsammans med kristalllampor och oäkta äkta mattor. Ungefär! Och en jukebox. Kul med grejer som egentligen inte hör ihop, det blir så kul kontraster. Var är den köpt tro?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela