TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fingervantar...

Publicerad 2010-05-24 11:17:09 i Allmänt,

... hade behövts imorse, huuh vad kallt det var att cykla!

Sedan ska man ju förstås envisas med att använda endast jeansjackan över en tunn blus bara för att det snart är juni, trots att termometern visar blott 10 grader och jag ser hur trädens grenar vajar i blåsten.
Känns lika larvigt envist som när man i tonåren gick i träskor fast snön låg i stora drivor... då stickade man bara ett par snygga raggsockor och köpte en storlek större, vinterträskorna. :o)

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2010-05-24 12:15:32

Men jag tror på talesättet "tron kan försätta berg". Så jag TROR att det är varmt och skönt och somrigt och fortsätter tro fast jag fryser som f-n! :0)

Postat av: Selma

Publicerad 2010-05-24 13:09:34

Jaa du, men om vi tjurar på blir det säkert varmare så småningom.

Postat av: Berith

Publicerad 2010-05-25 09:04:32

Träskor är inte riktigt min melodi. Har väl ägt nåt par i yngre dar....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela