TyraTok

Livet är ett äventyr!

Halv tio i förmiddags...

Publicerad 2010-05-08 17:11:30 i Allmänt,

... blev jag väckt av mannen som då hade varit i byhåla hela morgonen och hjälpt till att köra ut granplantor.
Vilken tur att jag slapp det! :o)

När jag väl var duschad och fått i mej kaffe och frulle åkte vi till Hallstahammar för jag ville gå på stenmässan.
Tyvärr var inte den säljare där som jag köpte så bra smyckesdelar av förut så det bidde ingenting.
Så kikade vi lite på bakluckeloppisen men det var få säljare och regnet hängde i luften så det blev en snabb genomgång.

Resten av dagen ska jag tillbringa inbomhus!

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2010-05-08 17:27:53

Var hittar jag dej nu då? Ute på parkeringen i husbilen, haha?

Vädret blev inte så lysande som man hoppats och kalla vindar är det också, så utelivet har bestått av hundpromenader, vackert så-..-.

Ha en fortsatt finfin helg o god fiskelycka, det behöver du väl?

Kramen

Postat av: Mia

Publicerad 2010-05-08 20:00:43

Dagen idag har jag mest varit inomhus. Städat litet och läst mycket. Sovit middag och haft det lugnt och fridfullt!

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-05-08 22:47:16

Jag skulle också vilja gå på bakluckeloppis. Det låter som om man verkligen skulle kunna göra fynd där, då det inte proffs som säljer och som trissar upp priserna lite.



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela