TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hänryckningens tid...

Publicerad 2010-05-22 09:31:18 i Allmänt,

... är här men inte sjutton känns pingst som pingst längre sedan det blev en vanlig tvådagarshelg.



Men det spelar inte så stor roll för min del,  är nöjd bara det blir helg då och då! :o)

Idag är det bara att packa husbilen med kuddar, täcken och lakan för det bär iväg till lägergården Rävnäs utanför Västerås där mannens kompis E ska ha sin sexioårsfest.
Hörde att det var 105 pers anmälda så det kan nog bli lite fart.

Incheckning sker redan kl 14.00 i eftermiddag så det är bäst man sätter lite fart,  jag har inte ens gjort kortet ännu, än mindre tänkt ut vad jag ska ha på mej.
Tror man behöver rätt praktiska kläder om jag känner E rätt.

Tack och lov tror jag att jag inte behöver gå på toa 32 gånger om dagen längre, annars vette fasen om jag hade åkt med ut.

Trevlig helg med hopp om bra väder till alla!

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-05-22 09:45:35

Du får ha en trevlig helg, med eller utan hänryckning!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-05-22 11:25:37

Instämmer till fullo när det gäller pingsthelgen!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-05-22 11:58:42

Vad skönt att ha med sig eget boende. Hoppas ni får en kul eftermiddag/kväll.

Postat av: Paula

Publicerad 2010-05-22 12:02:47

Ha så kul på festen! Har läst ikapp men hinner inte kommentera så mycket, vagnen står färdiglastad o solen skiner så nu drar vi

Hoppas ni får en kanonpingst i kärlekens tecken

Kramar

Postat av: Maggan

Publicerad 2010-05-23 00:47:19

Den här hänryckningen blev det inte mycket av med ... inte fattar man att det är pingst än gång.

Oj, så mycket du har hunnit skriva sedan jag var in sist, skönt att urinvägsinfektionen har gått över. Fy bubblan för att kissa taggtråd, jag fick det vid två tillfällen när jag hade njursvikt och det var en plåga för att pressa ur sig en droppe urin. Som tur var fick jag förtur på akuten för att infektionen kunde slå ut den kvarvarande njurfunktionen, så det gällde att snabbt få i mig penicillin ... tror jag att jag fick.

Kram

Postat av: åsa

Publicerad 2010-05-23 13:59:19

Fy f-n för urinvägsinfektion, det är inte kul, hoppas du är fri från den nu..

Ha dé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela