TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hitochditvarannandag...

Publicerad 2010-05-11 13:02:59 i Allmänt,

... väder är vad det är!

Igår regnade det och var så grått, så grått och idag strålar solen från en klarblå himmel.




Inte hade man speciellt stor lust att lämna det vackra vädret och gå in och jobba igen efter en rask promenad med kollega M.
Men å andra sidan kan jag stå ut de här kvarvarande timmarna innan min femdagars ledighet.
Hoppas vädret håller i sej så man kan ta ett glas vin på soldäck imorgon när vi far till hemlandet!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-05-11 14:14:19

Jag ska hålla en tumme för lite finväder.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-05-11 17:46:39

Du har helt rätt...hellre en polygrip i handen än en...ja, vi stannar där!!

Men inte nog med det...jag hade bara nedtecknad bloggen så stod nästa vilt främmande karl utanför...ett jädra springande på karlar här idag!!!

Men han körde klädd bil...



Huvva...har i alla fall bestämt mig...duschen blir i morgon :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela