TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ikväll röstade jag...

Publicerad 2010-05-28 22:59:28 i Allmänt,

... på Freddy, han har en fantastisk röst!

Dessutom tog han otroligt bra hand om mej en av gångerna jag var på akuten med dotter J... han såg mitt i all stress runt henna att jag höll på att bryta ihop och tog sej tid att ta hand om "lilla mamma".

För övrigt har dagen varit si och så... inget som drabbar mej direkt men man vill att ens jobbarkompisar ska ha det bra och må bra.

Nu tar jag ett glas rött, känns som evigheter sedan jag satt i soffan en fredagkväll med ett glas vin och bara kopplade av.
Imorgon kl 14.30 går bussen för färd till Stadsgården och äntring av Cindarella,  ska bli så kul att åka bara för att ha det skoj.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-05-29 08:36:12

God morgon! hoppas du får det kul på Cindirella. Kram Madde

Postat av: Mia

Publicerad 2010-05-29 10:25:13

Ha det så kul på Cinderella!

Postat av: anne

Publicerad 2010-05-29 10:51:32

Vem Freddy är har jag nog missat, men jag hoppas du får en avkopplande kryssning över helgen! :)

Postat av: Selma

Publicerad 2010-05-30 08:11:47

Hoppas du har det roligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela