TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu har jag packat in...

Publicerad 2010-05-12 10:31:08 i Allmänt,

... min favorittavla som jag köpt av dotter D.



Jag har, efter viss ångest och vånda beslutat att ge den i försenad femtioårspresent till min ena storebror.
Han gillade den skarpt när jag visade bilder på nätet förra gången jag var där... och det gör ju jag med men dotter D har lovat att påta ihop en ny till mej.
Annars finns det mycket annat fint jag kan köpa av henne!

Nu är vi i princip packade och klara, blommorna är vattnade, vi duschade och kaffade, disken diskad av mannen medan jag irrat runt och letat efter mitt smink.
Hittade det till slut i lilla partyväskan, ni ser att jag inte använder det alltför ofta, är alldeles för lat för det.
Men om jag ska på lokal kan det vara bra att ha med.

Nu ska jag ta den sista rundan och se till att bokningsbekräftelsen,  kortet jag textade till blommorna igår och allt annat viktigt är med innan vi tar bussen ned till stationen för vidare färd med Vikingbussen till Vikingbåten.
Vädret är lovande ännu,  kanske blir det ett glas vin på soldäck när vi lägger ut!

Fridens, ha en trevlig helg allesammans!

PS. Jag är allt lite nervös...

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-05-12 12:16:32

Hoppas att din resa med allt vad den kommer att innehålla blir bra.

Postat av: Anne

Publicerad 2010-05-12 16:25:37

EResa till en begravning, då är nog alla nervösa.



Hoppas det blir en OK resa.



Kram på dig.

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-05-13 00:10:22

Är Du också nervös? Jag är verkligen skärrad. Vi kommer att klara det här och hörs igen på bloggen.

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-05-13 00:11:06

Glömde skriva att bilden ser begåvad ut!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-05-13 11:57:27

Mycket läcker tavla! Är det din dotter som målat den?

Postat av: åsa

Publicerad 2010-05-13 14:02:06

Hoppas, att det blir en bra resa, fast det är på begravning du ska..

Din bror kommer nog att bli jätteglad för tavlan, den är ju sååå fin!

Ha dé!

Postat av: TT

Publicerad 2010-05-15 09:03:02

Storebroder blev väldigt glad över tavlan.

Han har själv varit väldigt duktig på att måla därför känns det kul att ge vidare det hans systerdotter gjort.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela