TyraTok

Livet är ett äventyr!

På Ahlbergshallen...

Publicerad 2010-05-10 09:24:07 i Allmänt,

... i Östersund ställer konsteleverna ut sina alster nu.

På TV4:s lokala nyheter gjordes i fredags en intervju med elever, bland annat dotter D.
Den kan man se på TV4 Play och det har jag gjort gång på gång, plus att sonen lagt ut den på Facebook.

Stolt moder tycker att hon har målat så snygga tavlor och hoppas att folk kommer och köper av dessa fattiga studenter.
Här är hennes alster!



De kommer att visas upp i hennes blogg senare läste jag precis.

Kommentarer

Postat av: Paula

Publicerad 2010-05-10 14:52:45

Det var onekligen lite svårt att se tavlorna ordentligt på det stora avståndet, kikade in hos dottern men hon hade inte lagt in bilder än.

Jag tycker du är tapper som står där vid sjön hela dagen...vet inte om jag skulle palla. Lite rastlös är jag, promenerar hellre än står o väntar på att få napp.

Men att du somnar ovaggat kan jag förstå. Blev så lessen i ögat när jag såg väderprognosen inför långhelgen: regn, regn, regn och sen lite ....regn

Fy sjutton vi vill ju verkligen ut, men, det är inte kul att sitta instängd i en husvagn medan det öser ner från morgon till kväll. Alltså hoppas vi att vädergudarna ändrar sig under veckans första dagar.

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela