TyraTok

Livet är ett äventyr!

Skrev ett inlägg imorse...

Publicerad 2010-05-26 13:23:58 i Allmänt,

... men vart det tog vägen har jag ingen aning om.

Inget intresssant, mest väderfunderingar så det kanske var därför det inte fastnade.
Lyckades tydligen inte få fast bilden heller så det var lika bra att det inte kom ut.

Var in på Indiska nu på lunchen och hängde undan en tunika... vill ha nåt nytt på mej när vi kryssar i helgen.
Fick se en väldigt fin klänning också... hmmm... får se i morgon när lönen kommer vilken av dem som passar bäst på denna blåvalsliknande hydda.

Tokletar på Tradera efter vita pärlor men det finns inte mycket att hänga i julgran där inte... jag som har beställningar. Ska man behöva göra pärlorna själv? :D

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-05-26 14:23:44

Jag vill också ha nya kläder och en mindre storlek.

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-05-27 07:13:05

Hoppas Du blri nöjd med tunikan. Jag har nästan lagt ner projektet köpa kläder. Det är så tråkigt med det mode som är nu. Jag passar inte i det. Himla synd att det år efter år bara ska finnas en sort liksom. Såna här smala byxor klättrar upp på mina korviga ben.

Postat av: E

Publicerad 2010-05-27 11:38:01

Skumt, jag har ju sett och läst inlägget om vädret och med solen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela