TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag hoppar högt varje gång...

Publicerad 2010-11-17 11:57:05 i Allmänt,

... mobilen ringer för idag ligger min lilla fyrbenta älskling Tequila på operationsbordet uppe i Östersund.



Hon har haft en böld som sprack och inte ville läka och när dotter D tog henne till veterinären förra veckan fick dom beskedet att det är en hudtumör som exploderat... yeak.

Det var i och för sej ingen fara men det behövdes skrapas rent och det är vad man gör nu.
Lilla Pluttan!!

Men till min glädje sa också veterinären att hon är en väldigt frisk och fin hund!
Hon har bra värden visade blodprov och utmärkta tänder fast jag aldrig borstat dem på henne.
Däremot har hon varje morgon fått en knäckemacka,  kanske har det hjälpt...

Jag kommer antagligen att hoppa högt även när räkningen kommer sedan men å andra sidan har jag aldrig utnyttjat försäkringen på henne,  inte haft några kostnader för hon har varit en extremt frisk och pigg hund genom alla tio åren.

BTW... Träningsskon som försvann är återfunnen nu när sovrummet är städat...  låg i en garderob!?
Måste ha varit något yr i mössan när jag packade den väskan... :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-11-17 19:46:26

Hoppas allt läker som det ska och fixar sig!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-11-17 20:40:46

Vad jobbigt! Du får skriva på bloggen och berätta så vi får veta. Hoppas det går bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela