TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kort arbetsdag...

Publicerad 2010-11-23 09:11:00 i Allmänt,

... blev det igår för natten mellan söndag och måndag gav ingen sömn... satans mensvärk... så jag släpade mej till jobbet en timme senare än vanligt.
Gick dessutom hem direkt efter eftermiddagsfikat och det var tur det för då öppnades porten... suck... blev sittande i soffan hela kvällen...  hasade till toa med jämna mellanrum.

Kan inte detta ta slut snart!?
Får gå till hälsokostaffären och köpa Blutsaft idag tror jag allt.



Nå, idag är en anna dag och det har lugnat ner sej så jag får väl jobba igen mina timmar... vill inte nalla för mycket på mina surt förärvade flextimmar,  kan vara bra att ha i jul när julafton faller så tokigt som på en fredag.

Fick förresten ett trevligt samtal förra veckan om att jag fått två platser till inspelningen av Så ska det låta på tisdagkväll, hoppas nu det är några bra artister med så det blir lite drag.
Läste på nätet att bägge pianisterna är utbytta mot två tjejer men jag minns inte namnen på dem
Det var länge sedan jag såg ett avsnitt av Så ska det låta men inspelningar är ju kul att gå på i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-11-23 13:18:55

Åh vad skoj!! Du får sätta Dig långt fram ;) och vinka...jag lovar att vinka tillbaka :P

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-11-24 06:30:41

Morning! Trösta dig med att snart är det slut! Jag var 49 då det tog tvärslut! Inga problem fick jag heller...fast sen blev jag ju sjuk...

Här stormar det av bara attan idag! Allt det vackra vita är bortblåst!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Mia

Publicerad 2010-11-27 19:16:46

Mensvärk... har nästan glömt hur det var. Skönt att slippa.



Grattis till "så-ska-det-låta-biljetterna".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela