TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mjaäe...

Publicerad 2010-11-25 23:44:49 i Allmänt,

... det blev väl kanske inte värre... men jag tog på mej ett jobb som kommer att ta tid.

Jag klagade på att jag hade lite att göra och vips hade jag tagit på mej att gå igenom akterna i arkivet!

Nu kommer jag inte att göra detta själv men jag har påbörjat ett hästjobb... får se när det blir klart.
Fast hellre fullt ös än att sitta och fundra över om jag får in svar på mina erbjudanden, kolla hit och dit och leta i köer och inkomna svar.
Förr hade man örnkoll själv...

Jaja,  that´s life...  man ska inte grubbla... jag trivs trots allt och att sitta och knappa in personnummer och kolla akter passar bra i detta november-mörker... ganska tankeberfriande.

Annars sitter jag och kollar Hemnet rätt ivrigt... sonen har meddelat att han ska flytta ur min lägenhet i maj när han avslutar sin högskoleutbildning, då tänker han flytta till Oslo och jobba i väntan på besked på var han kommer in på vidareutbildning och då kan vi flytta in i tvåan i väntan på att hitta helt rätt objekt.

Fast om jag hittar det innan och banken går med på lite lån så... jag längtar så efter att få äga mitt boende igen och inreda som jag vill ha det med färger... jag tycker inte om vitt och beigt på väggar.
Jag behöver färg för att fungera!!



Dotter D:s tryck i repris... min älsklingsfärg!

Kommentarer

Postat av: Chloé

Publicerad 2010-11-26 08:54:25

jag gillade den bilden.. den fick mig att tänka :)

Postat av: anne

Publicerad 2010-11-26 17:59:56

Så du planerar att flytta så snart igen....!?!



Jaglutarmiglångsamtochsjunkerihopienlitenhög

Postat av: Selma

Publicerad 2010-11-27 10:13:11

Så jobbigt att flytta men kul. Hoppas att ni hittar ert ställe!

Postat av: Paula

Publicerad 2010-11-27 15:10:39

Tänk va roligt du har att se fram emot, leta ett boende som du vill ha! Jag håller med om avsaknaden av färger, precis så har jag det nu, det blir ju så när man hyr...jag försöker piffa upp stället med färgglada tyger och mattor istället.

Hur gör ni med adventsstakar? Får dom stå kvar i fönstren? Jag tror inte jag kan chansa på det för dom älskar att sitta i fönstret dom små liven...vet inte var jag ska göra av ljusen, kanske ska jag köpa en adventsstjärna istället, en som jag kan hänga upp!

Jag gav mina missar en varsin räka härom dagen, tror du dom åt dom? Nix pix, kanske hade det gått om jag skalat dem men våra förra katter åt räkor med "hull o hår"

Trevlig advent på dej

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela