TyraTok

Livet är ett äventyr!

Satte kaffet i vrångstrupen...

Publicerad 2010-11-08 09:22:50 i Allmänt,

... när jag gick förbi köksfönstret i morse.
ÅTTA minusgrader!!



Nej nu... usch... det blev ingen promenix till jobbet kan jag lova utan en språngmarsch till bussen.
Masade i lugn takt medan jag skickade efter SMS-biljett för det var nästan helt tomt på hållplatsen men ta mej sjutton dök det upp en buss så jag fick kuta som ett skållat troll.

Nå,  vaknade till rejält då om jag inte vaknat förr av kaffet.
Nu får vi se vad denna dag kommer att innehålla.
Varje dag på jobbet ger oss nya överraskningar och jag kan säga att de är sällan positiva... suck.

Igår när jag spånade om min musiksmak glömde jag ju att nämna det jag gillar mest efter hårdrocken, nämligen reggae.
Sådana viktiga saker får man inte glömma! ;o)

Kommentarer

Postat av: Znogge

Publicerad 2010-11-08 11:01:37

Hos oss var det bara -2 men man fick skrapa rutan. Det var jag inte beredd på tyvärr...



Ha en bra måndag!

Postat av: Ia

Publicerad 2010-11-08 13:40:38

Nästan sommar på Din sida av stan...här hade vi tio...brrrr

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-11-08 18:47:58

Hoppas det blir bättre på jobbet!!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-11-08 20:53:32

Jag försökte kommentera nedanför här om dansband men det vara bara Bad Gateway, vad nu det är. Jag vill verkligen att kommentarsfunktionen ska vara ok här på blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela