TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tog mej en ledig...

Publicerad 2010-11-03 23:12:49 i Allmänt,

... förmiddag eftersom de norska gästerna bokade om sina biljetter hem till en senare flight.
Då vill man käka långfrulle och snakke ett sista snakk. :o)
Det är alltid lika kul att ha de två här, humor och trivse på hög nivål!




Kom till jobbet efter elva någon gång och sedan var det dags för lunch kl 12 med lokala fack-avdelningen.
God sallad och bra info, tog bl a upp mitt dilemma med a-kassan som dom lovade att försöka fixa till.

På jobbet idag har vi fått nya datorer installerade av två charmiga gossar som haft otroligt tålamod med oss virrhönor, haha.
Nu har man två skärmar på skrivbordet så man ser bägge systemen man jobbar i och jag kan säga att för mej som är ganska datorvan tog det ett bra tag att synka ihop det hela... men det blir väl bättre.

Kvällen avslutades med god svamsoppa, rödvin och beställning av träningskläder hos kollega K, ypperligt rolig kväll,  ännu en gång fick jag träna magmusklerna rejält.
Kollega M:s snälla man skjutsade hem igen,  bra service! :o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-11-03 23:15:13

Oj, jag läste svanssoppa först men det var alltså svampsoppa förmodar jag. Det låter i alla fall godare.

Postat av: TT

Publicerad 2010-11-04 07:01:17

Inga, jag måste lära mej att läsa igenom NOGA, haha.

Trattkantantarellsoppa var det för att vara exakt, himmelskt god!

Postat av: Berith

Publicerad 2010-11-04 08:18:46

Vad har hänt med ditt x? Vet de varför han fick det?

Postat av: Paula

Publicerad 2010-11-04 17:19:54

Hej! Vindruvor, hmmm det blir jag bubblig i magen av. Och mycket annat också, haha, har testat en del nyttigheter ur Supermat-boken, bl.a linfrö och granatäpple, sen köpte jag dessutom 2 askar physalis, herrejöss vad jag sprungit på toa, även på natten! Nu får jag nog ta o lugna magen med havregrynsgröt några dagar...

Hoppas du får en trevlig helg, jag har redan fredagskänsla idag, få se om jag får behålla den imorrn också

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela