TyraTok

Livet är ett äventyr!

Boktips...

Publicerad 2010-10-28 22:41:37 i Allmänt,

... har jag fått idag på jobbet och ett av dem var perfekt att ge broder i julklapp.

Han är en man som är svår att hitta roliga klappar till men boken Eremiterna på taigan har han förhoppningsvis inte läst så den får han.
Vi har kommit på ett bra system, när vi har läst något som vi tror intresserar andra lämnar vi boken i stugan så då får jag också läsa den sedan. :o)

Till övriga familjemedlemmar kan jag inte avslöja resten för de läser här då och då men jag är glad att jag kikade runt på nätet.
Har av ren bekvämlighet alltid beställt från Bokus där allt är registrerat men Ad Libris var ganska mycket billigare och fraktfritt så idag gynnade jag dem.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-10-31 07:38:23

Så ordningsamt att redan ha tänkt på det.

Postat av: Johanna Annicka

Publicerad 2010-10-31 09:27:49

Det är ju du från igår!



Kolla på http://bit.ly/8ZOKzV

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela