TyraTok

Livet är ett äventyr!

En hemmakväll!

Publicerad 2010-10-05 23:53:13 i Allmänt,

Så himla skönt att bara vara hemma och göra inget!

Ibland blir jag ju så trött på det men när man varit i farten hela helgen och på jobbet så uppskattar man att få sjasa runt i myskläder och göra inget alls.

Jo... man tvättar, handlar och diskar men det ingår ju liksom i livet.
Denna vecka blir det bara två dagars effektivt jobb för i måndags var det Uppsala och torsdag-fredag ska jag på Nordisk vänortskonferens med kollegor M&M.
Inte godis utan två roliga kollegor, ska bli spännande, det är första gången för oss.

Skulle målat bordet ikväll men inte ens det blev av, får se imorgon.



Avslutar med en gatlykta i Krokom.
Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Maggan

Publicerad 2010-10-06 13:29:02

Tjingeling du har en award inne hos mig!

Postat av: anne

Publicerad 2010-10-07 11:52:04

Man hade kunna trott det var en måne-gatlyktan!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-10-09 19:34:37

Vissa helger måste jag tillbringa precis som du beskriver! Livet kan vara hektiskt däremellan... Gäller att få litet andningshål ibland.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela