TyraTok

Livet är ett äventyr!

Graffiti-utställning...

Publicerad 2010-10-23 15:51:31 i Allmänt,

... har jag varit på idag!

Jag kom dit med kompis A plus hennes dotter L samtidigt som den ömme fadern kom med sambo och småkottarna.
Sonen har två tavlor med men själv var han inte där utan dök upp när vi hade gått.




Kul med en utställning där den "förbjudna" konsten står i centrum.
Får se om han får någon såld, annars får mor och far köpa varsin.

Många fina alster fanns där förutom sonens. ;o)



Den här tror jag svågern skulle vilja ha.
Airbrush... så häftigt, skulle jag vilja kunna.

Efter utställningen följde A och L med hem hit för att gosa med kattungarna och fika,  köpte trevligt nog med sej goda vaniljbullar.

Nu är det städning på schemat,  måste få ordning på borden.
Det är liiiite trångt i köket med två bord där så det stora furubordet i vardagsrummet ska packas ner för intresset på Blocket är svalt.



Får väl packa undan det och ha som altanmöbler nästa sommar.
Vill ju få mitt vita bord på plats nu!


Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-10-24 09:46:46

Furu är för tillfället nästan helt dött! Det finns inte att köpa och går inte att sälja. Synd att det ska bli så kategoriskt, antingen det ena eller det andra, aldrig lite lagom mitt emellan. Men jag pratade med en framsynt möbelperson för ett tag sen och han försäkrade att det fanns tecken på att furun sakta är ¨på väg tillbaka.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela