TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag höll ut!

Publicerad 2010-10-11 23:40:21 i Allmänt,

Kände att jag inte ville lämna min teamkollega B som varit utomlands i två veckor så jag stannade hela dagen med hjälp av herr Alvedon för att reda ut de två veckornas röra med henne.
Jag har inte hunnit följa upp det jag fixat åt henne eftersom jag bara var två dagar på jobbet förra veckan.
Har inte hunnit följa upp mitt egna jobb heller för den delen... känns trist.

Men jag blev himla glad när mannen ringde vid halv fem och undrade om han skulle hämta mej på vägen ur älg-skogen så jag slapp cykla hem.
De hade inte skjutit någon älg men vilken tur de haft med vädret!
Man skulle hänga med ut någon gång och gå drev men jag vill inte se en ståtlig älg fällas... då gråter jag nog.

*****

Halsen gör ont och jag kraxar som en kråka... lite varm och kall om vartannat... får se hur man mår imorgon bitti.

Pratade just med min bror här i staden, han vill gå på John Cleese på Västerås Konserthus 20 oktober så jag loggade snabbt in på TicNet och bokade två biljetter åt oss... ska bli såååå kul! :o)


(Bild lånad från Wikipedia)

Kommentarer

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-10-12 04:27:17

Morning! Hoppas du inte blev riktigt sjuk!

Har läst ikapp hos dig o njutit! Härlig fåtölj åt hunden! Duktig dotter du har i många avseenden!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Ia

Publicerad 2010-10-12 09:12:55

Berätta sen om han lärt sig att säga Västerås ;) Han var med på Robins i lördags och klarade av att säga Jönköping och Linköping men stupade på Västerås ;)



Sv; Ja, mot mig var han absolut inte ointresserad eller otrevlig..men jag anar att jag kanske var :O Men för övrigt håller jag med Dig!!!!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-10-12 17:09:33

Hoppas du kryar på dig!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-10-12 21:11:20

Jag tror att laget lyckats fälla 10 vuxna och två kalvar här, en rätt vissen kombo egentligen. Det borde alltså vara fler kalvar fällda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela