TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mr John Cleese...

Publicerad 2010-10-21 11:09:00 i Allmänt,

... infriade alla mina förväntningar med råge!

Vilken underbar man och trots att han fick dålig kritik i vår lokala blaska tyckte både brorsan och jag att han var suverän.
Ja, publiken också, vilka stående ovationer!
Kändes faktikst helt konstigt att man skulle få se honom i verkligheten!



Jag som älskar Monty Python och även gillar Fawlty Towers... jag ångrar nu att jag inte köpte den lilla postern med hans autograf.



Ikväll är det lite ferre här på jobbet med knytis och "loppis".
Vi tar med kläder, skor etc som vi aldrig använt eller tröttnat på så får man se om någon annan gillar det.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-10-21 13:43:56

Allt får ju dålig kritik i vår lokala blaska...jag tror mer på publiken ;)

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-10-21 20:14:39

Jag vet inte hur han gör det eller ens vad han egentligen gör, men jag bryter ihop i skrattanfall när jag ser honom!

Postat av: anne

Publicerad 2010-10-21 22:16:45

En sån loppisfest skulle jag vilja gå på!!!



Sv. Klart jag förstod det, men du vet hur bra man är på att ta emot komplimanger...! "Den här gamla trasan och det här gamla sladderskinnet"!



Därför säger jag "Tack" nu! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela