TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nöjd!

Publicerad 2010-10-25 23:11:33 i Allmänt,

Japp, det är jag för jag kom iväg till mitt Zumba-pass efter jobbet tack vare snälla A som både hämtade mej från jobbet och skjutsade hem mej efteråt.
Dessutom maten klar på bordet när jag kom hem,  god stekt regnbåge, mums.

Efter det en dusch och liten lur i soffan före Det okända och 21/2 män,  bra kväll.

Igår natt sov jag som en stock hela natten för det var kattfritt i sängen och helt tyst hela natten, får se hur det blir inatt.
Kattungarna har nu varit här en vecka precis och det har gått väldigt smärtfritt hittills måste jag säga.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-10-26 20:07:27

Härligt med mat på bordet och gott lät det som också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela