TyraTok

Livet är ett äventyr!

Saffransglöggen...

Publicerad 2010-10-22 21:36:58 i Allmänt,

... den inmundigas ikväll!

Kollega B och jag hittade den när vi botaniserade i hyllorna inför gårdagkvällens lilla jippo på jobbet.
Inte så att jag tänker köpa den igen för Blossas starkvinsglögg är mycket godare men kul att testa.
Tjejen i kassan tyckte den var godare kall men det tycker inga jag, varm ska den vara!

Kvällen igår var mycket trevlig,  folket hade tagit med allt möjligt, böcker, smycken, kläder, skor och stövlar.
Jag fick lite nytt i garderoben och sålde lite som jag aldrig använt.

Slutade efter lunch idag för mannen åkte tiiiidigt i morse för att fiska och jag vill inte att de små röda farorna är ensamma så långa stunder första veckorna.
Diskade och sen sov jag en god skvätt i soffan,  himmel så underbart.
Känns skönt att detta blir en helg utan att vi ska packa och fara iväg någonstans. 
Det enda jag ska göra imorgon är att se sonens graffiti-tavlor på utställning nere på staden.



Varannan natt sover katterna i min säng och varannan i detta träd som dom älskar.
De gör inget väsen alls av sej nattetid till min stora lycka, allt har gått så smidigt än så länge, jätteskönt.

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-10-23 09:02:41

Vilken kul kattleksak! Den blir som ett konstlat träd förstås och katter gillar ju att klättra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela