TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ändrade planer...

Publicerad 2010-09-28 23:34:46 i Allmänt,

... blev det idag!

När jag stod på Apoteket Röda Mulen på lunchen med kollega Anette ringde min andra Anette,  benämnd Nettish i mina gamla badkretsar.
Istället för att jag skulle cykla över åker och äng till henne ville hon komma hem till mej efter jobbet, tjo!

Vi hann uppdatera och planera för Greklands-resa i maj och AW åttonde oktober,  se där!

Sådant här är som balsam för själen när jobb-situationen är som den är.

Har fått mail från lillebror i Helsinki dessutom!
Han skickade bilder från sitt bungy-jump och så vill han att vi åker med honom och barnen till Thailand i oktober men det funkar inte för min del med jobb och katter.
Vi får ta en kryssning över med gitarren han vill ha levererad istället så länge, det duger för mej just nu.

Hann inte måla det jag skulle idag men jag käkade hellre goda ost och kex med N. :o)


Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-09-29 08:37:34

Det lät som en rätt bra dag ;)

Postat av: anne

Publicerad 2010-09-30 19:33:39

Katter?



Vad har jag missat nu då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela