TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ju fler kockar...

Publicerad 2010-09-22 10:58:57 i Allmänt,

... ju sämre soppa och så är det här på jobbet just nu.
Jisses vad det är trits och tungjobbat... man vill bara gå hem och dra att täcke över huvudet.
Eller kanske kunna få åka långt härifrån.



Men det tänker jag inte göra för solen skiner,  jag fick skjuts till jobbet av mannen och efter jobbet går vi några kollegor ut och äter och dricker lite vin innan vi ska mingla runt på nyöppningen av Kvarteret Igor, en ny galleria här i Västerås.
Det ska i alla fall bli trevligt!

Igår ringde dessutom min kära Nettish och saknade mej, bjöd på fest på fredag men då är jag i stugan.
Tyyyypiskt när man varit hemma två helger och ugglat!
  Nu i helgen kommer E och ska hugga ner stora träd åt oss så då måste (och vill) jag åka till stugan.

Men jag åker hem till Nettish och nästa vecka och pratar ikapp vad vi missat under sensommaren.
Det är viktigt att vårda sina vänrelationer och jag har ju lovat mej själv att bli bättre på den saken.

Nu sitter jag bara och väntar på lunch och kollar på Blocket efter bil... intressanta arbetsuppgifter har jag inte just nu utan bara en vänta på att andra ska göra det jag brukar göra så jag åtminstonde kan slutföra en del ärende... suck...

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2010-09-22 11:26:10

Usch, röra på jobbet är inte alls skoj. Tur du har kvällen att se fram emot! :0)

Postat av: Ia

Publicerad 2010-09-22 13:30:40

Väldans vad Ni partar på Ditt jobb tycker jag ;)



Tänkte eventuellt ta mig en sväng till IGOR på fredag om det kommit några små goda pengar på kontot förstås :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela