TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kummingrädde...

Publicerad 2010-09-08 13:43:19 i Allmänt,

... hällde vi i kaffet efter maten,  cheeeezus så gott det blev då.

Måste upp på fyran och sno åt mej några till små tetror av den varan. :o)

Vi hann dessutom ut på torget och handla lite godsaker, det är säljare från olika länder i Europa som har marknad.
Jag köpte pesto-ost, knallgrön!
Den ska vi testa till eftermiddagskaffet, och så köpte jag Hot Garlic Pickle, en slags marmelad man kan ha som krydda i såser eller till ost, ja egentligen till allt sa tjejen i ståndet.

En klocka köpte jag också för femtio riksdaler, en väldigt annorlunda en.
Bild kommer ikväll.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-09-09 10:45:31

Det finns fördelar och nackdelar med att jobba på stan! Läste just om marknaden i tidningen och funderade på om jag ska släpa med mig Blivande på lördag...eller om jag ska ta en tur på cykeln i morgon! Såg så vackra koppar i tidningen...engelskt porslin är ju nåt speciellt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela