TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lingonsylt...

Publicerad 2010-09-12 21:15:38 i Allmänt,

... har jag kokat idag,  och rödbetor har jag också kokat.
Det är så himla gott att blanda rödbetor med fetaost... mums!

Igår var vi och hälsade på kattungarna igen... eller ja, vi hälsar ju på T och E som har hand om dem också förstås.
Fika med hembakt bulle är inte helt fel!

Igår var även min kusin över en sväng och fikade men här fanns inget hembakt,  inte ens köpebröd men hon var nöjd med kaffe.
Idag har exmaken tittat in och fikat med lika lite fikabröd, haha, men han fick i alla fall låna datorn för hemma kom han inte ut på nätet.
Övriga familjen var hos svärmor som bor längre bort på vår gata.

Annars har helgen varit ganska händelselös och lugn och det är väl bra eftersom jobbar-veckan som kommer kan bli intensiv med allt det nya.

Nu är det dusch och säng snart... man blir trött av att göra nästan ingenting.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-09-13 07:41:57

Så duktig du var i helgen! Jag har också lingon i frysen som kan kokas vid behov.

Postat av: Selma

Publicerad 2010-09-13 09:09:00

Husligheterna har lyst med sin frånvaro i detta hushåll hela helgen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela