TyraTok

Livet är ett äventyr!

Märkligt...

Publicerad 2010-09-16 11:38:52 i Allmänt,

... oengagerad känner jag mej idag!

Vi fick igång det nya arbetssystemet igår eftermiddag och hann gå igenom det lite, upptäcka en massa fel som man gör innan allt är inkört och vant.

Imorse fortsatte jag titta runt lite i det och försökte skriva ut listor och rapporter men lyckades inte med allt.
 Nu skulle det stängas ner före lunch så då tappade jag stinget.

Eller sting och sting... jag hade inget innan faktiskt...  känner att detta promenerande fram och åter mellan hem och jobb gör min ländrygg och mina höfter till värkande eländen... suck och dubbelsuck.

Måste nog skaffa mej en cykel snarast... E, har du sålt den lila?

Sa till mannen innan jag gick imorse att om jag tar regnjackan på idag, (det regnade lite fint duggregn) så får du blå himmel på eftermiddagen... och mycket riktigt har det gråa skingrats och solen skiner.

Väntar på lunch som får bli en enkel historia för efter jobbet är det after work med mat och vin.
Sedan bär det av till killarna i Ladies Night, hoppas det piggar upp mej.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-16 12:04:32

Fin blogg :)

Postat av: E

Publicerad 2010-09-16 12:12:40

Hoppas du blir piggare till kvällen åtminstone! :0) Den lila finns kvar, jag är lite slö så... :0/ Men vill du ha den så är den fortfarande till salu.

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-09-16 12:51:23

Hoppas du får en fin dag! =)

Postat av: Alina

Publicerad 2010-09-16 15:30:56

Ha en fin kväll sötnos! =)

Postat av: JULIA BJÖRCK

Publicerad 2010-09-16 16:47:34

FIN BLOGG!:)

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-09-16 18:42:49

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! In och kolla om det blev du! :)

Postat av: anne

Publicerad 2010-09-16 20:27:21

Ja, nog torde Ladies Guys liva upp dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela