TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tillbaks i staden...

Publicerad 2010-09-26 20:31:57 i Allmänt,

... men idag har jag hunnit en hel del,  ingen shopping alls utan öst ur och tagit upp båten, ställt undan trädgårdsmöbler, plockat svamp (jisses vad med trattisar det finns!) och tagit svängen förbi Hedemora för att köpa ett nytt köksbord.

Eller nytt och nytt...  jag har letat ett tag på Blocket efter ett äldre bord, ganska litet för matplatsen i köket är inte så himla rymlig.
Hittade ett jättefint förra veckan här i Västerås som jag blev helt frälst på men tjejen sålde det innan jag fått komma och titta... hade jag fått veta att det fanns andra spekulanter hade jag köpt det osett.

Men skam den som ger sej!
Jag började kolla vidare på Blocket men i Dalarna eftersom jag skulle till stugan och så hittade jag ett läckert bord i Hedemora.
Mailade till tjejen att jag skulle köpa det osett och hämta ikväll och det var inga problem.



Behöver bara slipas och målas lite, sen är det perfekt!
Dessutom blev det 300 kr billigare än det jag såg först,  400 kr ville tjejen bara ha.

Nu blir det till att fota och lägga ut det stora furubordet med sex stolar på Blocket så jag kan börja möblera iordning efter den idé jag har i knoppen.

Nu Parlamentet!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-09-26 21:17:17

Snyggt jue!!!!!!!

Postat av: E

Publicerad 2010-09-26 21:36:19

Åh vilket fint!

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-09-27 09:26:12

Snyggt!



Lite slip å mål så e den perfekt!

Postat av: anne

Publicerad 2010-09-30 19:31:50

Superfint bord! Jag skulle gärna ta det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela