TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vargen kommer!

Publicerad 2010-09-15 09:13:21 i Allmänt,

Jisses, nu är vargen nära Västerås.
Skultuna ligger bara någon mil utanför och igårkväll vart två hundar attackerade fast matte var med ute!!

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.950761-varg-attackerade-hundar-i-skultuna

Även en lantbrukare har fått se dem på nära håll när han skulle så på sin åker.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.950446-han-var-20-meter-fran-vargen

För övrigt är det onsdag, puckeldag... ja, här på jobbet händer inte mycket idag heller men vi ska visst få nåon slags info 14.30.
Fast jag fick just lite annan info som jag hade velat ha för flera dagar sedan så hade det förenklat jobbet väsentligt, så just nu är jag nästan lika arg som jag var igår när jag upptäckte att cykeln var borta.

Aldrig får det vara bra, haha!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-09-15 10:10:54

Varg och arg. Visst är det märkligt det där med information vad folk kan snåla med det.

Postat av: Ia

Publicerad 2010-09-15 13:40:12

Ja, man vet liksom inte vad man ska tro, tänka, tycka...men lite kymigt känns det att åka till torpet med katterna i morgonkväll :(

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-09-17 00:09:58

Välkommen i gänget boende med varg! Det är ofta annorlunda mot vad man föreställer sig på avstånd. Förståsigpåare brukar skriva att vargar helst befinner sig i skogen på avstånd från människor, men alla vargar verkar inte ha läst det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela