TyraTok

Livet är ett äventyr!

I denna lilla fina ask...

Publicerad 2011-04-07 22:59:04 i Allmänt,



... ligger presentkortet från mina älskade barn och exmake med nya lilla familjen.

Imorgon ska jag ringa och boka tid för tatueringen av min vädur som jag tänkt göra så länge.
Det blir min tredje,  jag taggade en älg i slutet på 90-talet, syrran och jag tatuerade oss samtidig hos en kompis till min systerdotter i Hägersten. Hon gjorde dock en snygg sol/måne som jag skulle vilja göra som ett minne av henne om teckningen finns kvar hos Denise och Jonas.

Jag fortsatte något år senare med Lilla My nere på vänstra benet... när jag var yngre och jobbade som dekoratör på en ICA-butik blev jag kallad just det... har ingen aaaaning om varför. :D

Nu vill jag göra mitt stjärntecken,  för mej och för min syster!

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-04-08 06:25:58

Himla söt lite presentask! Var har Du tänkt att väduren ska hamna på kroppen? Kan Du inte lägga ut lite bilder från själva skapandet? Om det inte är på någon mer intim del av kroppen förstås. Jag tänker mig alltid att det måste blöda förfärligt och göra grymt ont, men jag kanske har fel.

Postat av: Berith

Publicerad 2011-04-08 08:22:45

Till vem ska du gå o göra tattoon?

Postat av: Britt

Publicerad 2011-04-10 10:29:56

Har du funderat på att tatuera över dina gamla tatueringar? Jag har tre stycken från 90-talet och de är inte så fina nu. Jag har en i nacken jag många gånger tänkt täcka med en ny...samtidigt är den ju en del av mig och har varit länge nu.

Postat av: Mia

Publicerad 2011-04-10 17:35:11

Vad modig du är! Jag har aldrig kommit på tanken...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela