TyraTok

Livet är ett äventyr!

Måttlighet...

Publicerad 2011-04-04 12:49:49 i Allmänt,

... är en dygd har jag hört sägas.

Om man sedan dessutom inser sina begränsningar kan det ju knappast bli bättre.

Tyvärr verkar inget av dessa två passa in på mej.
Jag kan bara säga att natten har varit vidrig och att ta mej ur sängen i morse var nästa bragd.
Aldrig mer går jag en sådan promenad!
Mina höfter och ländrygg har nogsamt talat om detta för mej och jag ska nog kanske börja lyssna... jag är ju trots allt gammal nu. ;o)

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-04-04 15:22:26

Ja fy på dej, "ler", andra blir slitna av att festa och du av att promenera...

Kramen

Postat av: Dansbandsfrun

Publicerad 2011-04-04 22:29:31

Va knäpp man är, varför ska man alltid gå ut för hårt? Jag vet precis hur det är.

Vi ska ju va rädda om oss så vi håller länge ;)

kram

Postat av: Britt

Publicerad 2011-04-05 22:13:04

Vila sig i form... har jag också hört är ett uttryck i idrottsvärlden. Jag brukar tillämpa det.

Postat av: Mia

Publicerad 2011-04-09 10:55:15

hmm... vad trist, men jag känner igen det! Måttligt långa promenader för mig. Man lär sig ta hänsyn till kroppastollen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela